Menu Zamknij

vans

„Gdyby Vans wypuściło teraz tenisówki z dzianiny, czuję, że po prostu powiedzielibyście:„ Czy ty kurwa poważnie? Nie da się w tym jeździć ”- mówi Trunzo, który przypisuje obecny sukces Vans po części popularności stylu inspirowanego skateboardingiem z początku lat 90., który stał się siłą napędową w świecie mody. „Ale fakt, że utrzymywali statek we właściwym kierunku – trzymając się planu gry – najwyraźniej przemawiał do ich głównych klientów” – mówi. „Ci, którzy mają dziedzictwo, będą mieli przewagę. Nie możesz zmyślić tego gówna ”. fts koszulki vans

„Nie próbujemy tworzyć tego, kim myślimy, że ludzie chcą, abyśmy byli. Staramy się wyjść i pozostać tym, kim jesteśmy, i staramy się być lepsi ”- mówi Van Doren. „Nie zobaczysz nas, dopóki jestem w pobliżu, mając but do koszykówki lub korki do piłki nożnej. Zrobiliśmy to na początku lat 80-tych; mieliśmy piłkę nożną, koszykówkę, racquetball, zapasy, skoki spadochronowe, breakdance… Ale prawie wypadliśmy z interesu. Musieliśmy więc wrócić na ziemię i wrócić do tego, co robimy. I dobrze nauczyliśmy się tej lekcji ”. fts vans wyprzedaż

Nauczyli się tego bardzo dobrze. Vans stało się potęgą o wartości 2,3 miliarda dolarów – największą i najszybciej rozwijającą się marką VF Corp., z nową, lśniącą siedzibą główną w Costa Mesa. „Ciągła energia i ciepło stojące za marką Vans wciąż rosną” – powiedział Rendele podczas ostatniego kwartalnego spotkania VF dotyczącego wyników finansowych 23 października 2017 r. Wśród znaczących sukcesów: kultowy motyw szachownicy, fts czapki vans Old Skool i UltraRange. Wszystko jest częścią klasyki lub jest nią inspirowane. Następnie, zapobiegawczo stłumił wszelkie obawy o przyszłość: „Niektórzy z was mogą się zastanawiać, czy ten poziom rozwoju Vans jest zrównoważony. Powiem tylko, że mamy duże zaufanie do naszej największej marki. Marka jest silniejsza niż kiedykolwiek ”. fts plecaki vans

Czy tak pozostanie? Być może – jeśli ludzie u władzy wezmą sobie do serca lekcje z przeszłych niepowodzeń. „Musi istnieć jakiś rodowód i pewne powiązania z kształtami i wzorami, które istnieją w Classics”, mówi Pozzebon o ogólnym etosie projektowym Vans. W przeciwnym razie ten brak autentyczności – uczciwości – mógłby zakończyć pracę, którą odejście od podstawowej tożsamości Vans prawie wykonało w 1984 roku.

Ale od tamtych dni minęło już 33 lata (i kilka miliardów dolarów). Steve Van Doren, jak zawsze, wydaje się pewien, że firma, którą jego ojciec i wujek założyli 51 lat temu, jest na dobrej drodze. „Zawsze staram się skupiać na klasykach” – mówi. „Jestem naprawdę za stara. Ale w ten sposób zostaniemy ”. fts bluzy vans